понеділок, 19 жовтня 2015 р.

Українська мова. 6 клас
3,5 год.
РМ -23 год.

Календарно-тематичне планування для 6 класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська мова. 5-9 класи / уклад. Г.Т. Шелехова, Т.Д. Гнаткович, Н.Б. Коржова та ін. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585).
Кількість фронтальних контрольних робіт

Форми контролю
І
ІІ
Перевірка мовної теми
3
3
Письмо : переказ
1
1
               твір
-
1
              диктант
1
1
Читання мовчки
1
-
Аудіювання
-
1
Говоріння : читання вголос
-
1
                   Усний переказ
1
-
                    Діалог
-
1
                    Усний твір
-
1




Зміст програмового матеріалу

Дата
Прим.
1

Вступ (1г.) Краса і багатство української мови.




Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого (7г.+2г.РМ)



2

Словосполучення і речення. Головні і другорядні члени речення.



3

Однорідні члени речення. Просте і складне речення.



4

Звертання. Вставні слова. Розділові знаки у реченнях зі звертаннями і вставними словами.



5

Розвиток мовлення №1. Повторення вивченого про мовлення. Загальне уявлення про ситуацію спілкування та її складники.



6

Пряма мова. Діалог.



7

Розвиток мовлення №2. Діалог, його розігрування відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з особистими враженнями від певних подій.



8-9
Правопис префіксів, суфіксів, голосних в коренях і на межі значущих частин слова та основ.


10
Контрольна робота №1 за темою «Повторення, узагальнення та поглиблення вивченого»: тести закритого та відкритого типу. Створення діалогів.



Лексикологія. Фразеологія.  (13г.+4г.РМ)



11

Групи слів за їх походженням. Власне українські слова. Тлумачний словник української мови.



12

Запозичені (іншомовного походження) слова. Словник іншомовних слів.



13
Розвиток мовлення №3. Основні джерела матеріалу для твору і його систематизація (практично). Складний план готового тексту; простий план власного висловлення.


14

Активна й пасивна лексика української мови: застарілі слова (архаїзми й історизми), неологізми.



15

Пароніми.



16

Групи слів за вживанням: загальновживані і стилістично забарвлені. Діалектні слова.



17
Розвиток мовлення №4 Читання мовчки текстів, що належать до різних стилів, типів, жанрів мовлення.


18

Професійні слова і терміни, просторічні слова, жаргонізми.



19

Офіційно-ділова лексика.



20

Розвиток мовлення №5. Повторення відомостей про стилі мовлення. Поняття про офіційно-діловий стиль. Ділові папери. Оголошення.



21

Розвиток мовлення №6. Ділові папери. План роботи.



22
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.


23
Джерела українських фразеологізмів.


24-25
Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів.


26
Фразеологізми в ролі членів речення. Ознайомлення із фразеологічним словником


27

Контрольна робота №2 за темою « Лексикологія. Фразеологія»: тести закритого та відкритого типу. Контрольне читання мовчки.




Словотвір. Орфографія (12г.+4г.РМ)



28
Змінювання і творення слів. Твірне слово - база для утворення іншого слова.


29

Розвиток мовлення №7. Особливості побудови опису приміщення. Усний докладний переказ тексту художнього стилю з елементами опису приміщення.



30

Основні способи словотворення.



31
Словотвірний ланцюжок. Словотвірний розбір слова.


32-33

Зміни приголосних при творенні слів: іменників із суфіксом -ин (а) від прикметників. Зміни приголосних при творенні слів: прикметників із буквосполученням -чн- (-шн-).



34

Розвиток мовлення №8. Усний твір-опис приміщення на основі особистих вражень у художньому стилі.



35-36

 Зміни приголосних при творенні слів: прикметників із суфіксами -цьк-, -зьк-, -ськ- та іменників із суфіксами -цтв (о), -зтв (о), -ств (о).



37

Розвиток мовлення №9. Письмовий твір-опис приміщення на основі особистих вражень у науковому стилі.



38

Складні слова. Сполучні о, е в складних словах.



39

Розвиток мовлення №10. Письмовий докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення.



40
Творення складноскорочених слів. Сполучні  о , е  в складних словах.
Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів з пів-; правопис складноскорочених слів.


41

Контрольна робота. Письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису приміщення в художньому стилі.



42

Правопис складних слів разом і через дефіс, написання слів з пів-, напів-. правопис складноскорочених слів.



43

Контрольна робота №3 за темою «Словотвір. Орфографія»: тести закритого та відкритого типу. Контрольне читання мовчки.




Морфологія. Орфографія (1г.)



44

Загальна характеристика частин мови.




Іменник як частина мови(12г.+3г.РМ)



45

Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники – назви істот і неістот.



46

Іменники – загальні і власні назви, конкретні та абстрактні. Збірні іменники. Велика буква і лапки у власних назвах.



47

Контрольний  диктант



48
Розвиток мовлення №11. Усний твір-оповідання за жанровою картиною.


49

Рід іменників. Іменники спільного роду. Число іменників. Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.



50

Відмінки іменників, їхні значення. Поділ іменників на відміни й групи. 



51

Відмінювання іменників І відміни.



52-53

Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінку.



54

Літери -а (-я), -у (-ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни.



55

Розвиток мовлення №12. Письмовий докладний переказ тексту-роздуму.



56

Відмінювання іменників ІІІ відміни.



57

Відмінювання іменників ІV відміни.



58
Розвиток мовлення №13. Особливості побудови опису природи. Усний докладний переказ тексту художнього стилю з елементами опису природи.


59

Контрольна робота №4 за темою «Іменник як частина мови»: тести закритого та відкритого типу. Створення монологічних висловлювань.



УТВ

Іменник як частина мови (11г.+2г.РМ)



61
Незмінювані іменники.


62
Рід незмінюваних іменників.


63
Розвиток мовлення №14. Письмовий вибірковий переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. 


64

Не з іменниками.



65-66

Букви е, и, і в суфіксах  -ечок, -ечк, -ичок, -ичк, -інн (я), -ення (-я), -н (я), -инн (я), -ив (о), -ев (о).



67

Літери е, и, і в іншомовних суфіксах.



68-69

Написання і відмінювання чоловічих і жіночих імен по батькові.



70
Правопис складних іменників.


71

Розвиток мовлення №15. Письмовий твір-опис  природи за картиною в художньому стилі.



72

Контрольна робота №5  за темою «Іменник як частина мови»: тести закритого  та відкритого типу.Створення монологічних висловлювань.




Прикметник як частина мови (15г.+3г.РМ)



73

Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.



74

Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні.



75

Перехід прикметників з однієї групи в іншу.



76

Розвиток мовлення №16.  Письмовий твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і вражень у художньому стилі.



77

Ступені порівняння якісних  прикметників, їх творення.



78

Повні й короткі форми прикметників.



79

Прикметники твердої й м’якої груп.



80

Відмінювання прикметників.



81

Розвиток мовлення №17(п). Замітка в газету типу роздуму про вчинки людей.



82

Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники.



83
Написання прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-.


84
Написання не з прикметниками.


85
Розвиток мовлення №18. Письмовий твір-оповідання на основі побаченого.


86

Контрольна робота. Письмовий твір-опис природи на основі власних спостережень у художньому стилі.



87
Букви н та нн у прикметниках.


88
Написання складних прикметників разом і через дефіс.


89
Написання прізвищ прикметникової форми.


90
 Контрольна робота №6  за темою «Прикметник як частина мови»: тести закритого  та відкритого типу. Контрольне аудіювання.



 Числівник як частина мови (12г.+3г.РМ)


91
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.


92
Числівники прості, складні й складені.


93
Числівники кількісні (на означення цілих чисел, дробові, збірні) і порядкові.


94
Відмінювання кількісних числівників.


95-96
Відмінювання дробових і збірних  кількісних числівників , порядкових числівників.


97
Розвиток мовлення №19. Усний вибірковий переказ тексту наукового стилю з елементами роздуму.


98
Буква ь на кінці числівників та перед закінченням у непрямих відмінках.


99
Розвиток мовлення №20. Виразне читання вголос художніх, ділових, науково-популярних текстів, що належать до таких жанрів  мовлення, як оповідання, стаття, замітка, п’єса, казка, байка, прислів’я, приказки, загадки (вивчення деяких для збагачення  власного мовлення).


100
Правопис числівників. Правильне вживання числівників на позначення дат, часу (годин).


101
Правильне використання відмінкових форм числівників.


102
Розвиток мовлення №21. Усний переказ розповідного тексту з елементами опису природи в художньому стилі.


103
Контрольна робота. Письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису природи в художньому стилі.


104
Творення числівників. Написання разом порядкових числівників з -тисячний. Роздільне написання складених числівників.


105
Контрольна робота №7  за темою «Числівник як частина мови»: тести відкритого типу. Виразне читання текстів.



Займенник як частина мови (11г.+2г.РМ)


106
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників.


107
Особові займенники. Зворотний займенник себе.


108
Приставний н у формах особових і вказівних займенників.


109
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання.


110
Розвиток мовлення №22. Письмовий докладний переказ тексту художнього стилю з творчим завданням (опис природи).


111
Заперечні займенники. Ні у заперечних займенниках.


112
Неозначені займенники.


113
Дефіс у неозначених займенниках.


114
Розвиток мовлення №23. Повідомлення на лінгвістичну тему в науковому стилі.


115
Присвійні, вказівні, означальні займенники, їх відмінювання.


116
Контрольний диктант.


117
Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. Написання займенників із прийменниками окремо.


118
Контрольна робота №8  за темою «Займенник як частина мови»: тести відкритого типу.  Виразне читання текстів наукового  стилю.



Повторення в кінці року (4г.)


119
Лексикологія.


120
Словотвір і орфографія.


121
Морфологія і орфографія.


122
Морфологія і орфографія.


Немає коментарів:

Дописати коментар