ВИХОВНА РОБОТА


Пишемо правильно: 9 випадків, коли лапки ставити не треба, хоча дуже хочеться

Неправильно: Він склав іспит на «десять»
Правильно: Він склав іспит на десять
Неправильно: Вона склала всю сесію на «відмінно»
Правильно: Вона склала всю сесію на відмінно
Правило, яке сподобається школярам і студентам. Слова, що описують оцінку, пишуться без лапок. Отримав дев’ять або одинадцять, склав іспит на добре чи відмінно – ніколи не лапкуйте цього всього.
Але якщо в текст введене родове слово «оцінка» (отримав оцінку «добре»), лапки потрібні.

Неправильно: Опублікувати фото в «інстаграмі» (в «Інстаграмі», в «Instagram»)

Правильно: Опублікувати фото в інстаграмі (в іnstagram, в Instagram)
Назви латиницею не лапкуються, якщо перед ними немає родового слова чи словосполуки (в нашому прикладі з лапками пишеться тільки соцмережа «Instagram» чи візуальний мобільний додаток «Instagram», у решті випадків назви іншими абетками – без лапок).

Неправильно: Я – «за». Вона – «проти». Зважити всі «за» і «проти»
Правильно: Я – за. Вона – проти. Зважити всі за і проти
Хочеться поставити лапки, щоб виділити слова «за» і «проти» як пряму мову. Але тут «за» і «проти» виступають у ролі простих іменників – присудків у фразах «я – за», «вона – проти», додатків у «зважити всі за і проти».

Неправильно: Дитина скаже вам «спасибі»
Правильно: Дитина скаже вам спасибі
Тут «спасибі» теж не пряма мова, а частина дієслівного звороту «сказати спасибі». Лапкувати останє слово не треба.

Неправильно: Усе пройшло «на ура»
Правильно: Усе пройшло на ура
Якщо у вас усе пройшло на ура – можна порадіти. А якщо ця звістка написана грамотно – радість стає подвійною!
Неправильно: Пісня Біллі Айліш «Bad Guy»
Правильно: Пісня Біллі Айліш Bad Guy
Закріплюємо правило «назву латиницею пишемо без лапок».
Те саме стосується оригінальних назв фільмів, серіалів або ігор.

Неправильно: Одеський театр «Опери та балету»

Правильно: Одеський театр опери та балету
Правило офіційно звучить так: назви театрів, музеїв і вишів є власними назвами разом з родовим словом, якщо решта назви складається з напряму діяльності, географічної локалізації та означень штибу «національний», «академічний».
Але все-таки існують варіанти з лапками – на кшталт театр «Дивогляд».
 Неправильно: Так звані «кідалти»
Правильно: Так звані кідалти
Конструкція «так звані» теж віртуозно випрошує у нас лапки. Тримайтеся і не потурайте цим хитрунам.
Офіційне правило: після словосполуки «так званий» лапок не треба.
Джерело: mel.fm 


















ВІДПОЧИВАЄМО





РОЗВИВАЄМОСЯ








































                                                                                    






Пропоную вам, любі п'ятикласники, переглянути фільм, знятий учнями Долинської спеціалізованої школи №6 для участі у Міжшкільному конкурсі соціальної реклами "Бережи Себе"
                                                                               


               Наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини 


1.Що таке спосіб життя.
Спосіб життя –це повсякденна поведінка людини, зумовлена насамперед її вихованням, традиціями народу, до якого вона належить. Це також і культура харчування, особливості побуту, професія, використання вільного часу. На спосіб життя людини впливають умови, в яких вона мешкає, її характер, освіта.
- Чим відрізняється спосіб життя селянина і робітника, письменника та лікаря, професійного спортсмена і шкільного вчителя?


Те, як людина поводиться, впливає на її фізичне здоровя, зміцнюючи чи скорочуючи життя. Наприклад, чимало людей ведуть малорухливий спосіб життя. Вони переважно їздять в автомобілях, у міському транспорті, більшу частину дня сидять за столом, а ввечері –перед телевізором чи комп’ютером. Усе це, безсумнівно, підриває здоровя і фізичне благополуччя організму.
Найповніше взаємозв’язок між способом життя і здоров’ям виражається в понятті здоровий спосіб життя.
Здоровий спосіб життя –це людська життєдіяльність, що сприяє формуванню, збереженню, зміцненню і відновленню здоров’я та забезпечує людині успішний життєвий шлях.





    Здоров’я, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я,  залежить від 
-        медичного обслуговування – 10-15 %;
-        генетичного фактора – 15-20%;
-        екології – 25%;
-        способу життя людини – 50-55%.
Паління, вживання наркотиків і алкоголю назвали шкідливими звичками тому, що вони дуже небезпечні для здоров’я. Принцип звикання організму до тютюну, спиртного та наркотиків однаковий. Проведені опитування населення показали, що багато хто не знає про це, тому не  усвідомлює усіх наслідків залежності від шкідливих звичок. Адже від того, який вибір зробите ви, залежить не тільки ваше майбутнє, а й держави.
1.Складові здорового способу життя.
Запорукою здоров’я є  нормальний фізичний розвиток, раціональне харчування, загартовування організму, дотримання особистої гігієни, відмова від шкідливих звичок, позитивні емоції. Це і є складові здорового способу життя. Отже, здоровий спосіб життя спрямовує діяльність людини на формування, збереження і зміцнення її здоров’я (див. презентацію).
2.Умови, які впливають на здоровий спосіб життя.
Щоб вести здоровий спосіб життя, треба мати певні умови. Головні з них такі.
Рівень та якість життя людини. Він залежить від географічних та  кліматичних умов, але найбільше- від економічного рівня розвитку суспільства, в якому живе людина. Це і забезпечення житлом, можливість здобути освіту , умови для праці та відпочинку, задоволення потреби в якісному харчуванні, одязі, певних особистих речах.
Рівень культури  людини. Досягнення в галузі медицини, інформаційних технологій дають змогу використовувати набуті знання з користю для людини. Однак часто неправильний спосіб життя призводить до захворювань. Культура здоровя –це уважне і відповідальне ставлення людини до самої себе, прагнення до самопізнання, самоудосконалення особистості. Тобто рівень культури зумовлює ставлення людини до власного здоровя, формує її духовний світ.
Місце здоров’я в житті людини. Усім зрозуміло, що успіхів у навчанні можна досягти лише тоді, коли все встигаєш у школі, відвідуєш гуртки за інтересами. Життя таке цікаве, хочеться все встигнути, знайти своє місце, досягти успіху. Однак через хвороби доводиться пропускати заняття в школі та гуртках, а самостійне вивчення нового матеріалу забирає багато часу і не завжди є ефективним. Тож часті хвороби можуть негативно позначитися на успішності.
Відсутність шкідливих звичок. Відсутність у людини шкідливих звичок є запорукою здоров’я. Такі хвороби, як алкоголізм, токсикоманія, наркоманія, що руйнують особистість людини, є результатом шкідливих звичок. Легше їх уникнути, ніж потім, у дорослому житті, з величезними труднощами позбавлятися і відновлювати втрачене здоровя.







ВИХОВНИЙ ПЛАН


Якимівський   Н В К


Погоджено                                                                                                Затверджую
                                                                              
Заступник директора з НВР                                                                   Директор
Кушнір В. В.                                                                                               Іванова В. А.




План
виховної роботи

5клас



Класний керівник Кравченко О. М.




                                              
                       






Розглянуто на засіданні МО класних керівників
(протокол №1 від 10. 09.2019 р.)
                                                                                  Керівник  МО                                  Мороз Н. М..






2019 – 2020 н. р.


Нормативно – правове забезпечення
Основні завдання виховної діяльності сучасних закладів освіти визначені
-        Законами України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»;
-        указами Президента України від 12.01.2015 № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», від 12.06.2015 № 334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», від 22.01.2016 № 17/2016 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років»; постановами Верховної Ради України від 12.05.2015 № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»;
-        розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», від 05.05.2016 № 348-р «Про затвердження плану заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»;
-        наказах Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».
-        лист Міністерства освіти і наук и України від 27.07.2017 p. №1/9-413 «Про деякі питання щодо організації виховної роботи у навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році»



Основні завдання класного керівника:
  • Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
  • Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  • Духовно-моральне виховання.
  • Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  • Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  • Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  • Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  • Врахування інтересів дітей.
  • Організація роботи з батьками.











ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
  У класі навчається  12 учнів. З дітьми працюю з 2019 року. Клас активний, діти жваві, фізично розвинені, здорові.
За підсумками минулого навчального року успішність складає:
  • Високий рівень –  1;
  • Достатній рівень –3;
  • Середній рівень –  8
  • Початковий рівень-.
Склад класу за віком та статтю
1.
Дмитренко Данило
18.06.2009
чол.
2.
Друмя Данило
06.01.2009
чол.
3.

Лука Максим

16.05.2008


чол

4.
Музика Артем
01.09.2009
чол
5.
Музика Станіслав
25.08.2009
чол

6
Мєтєль Катерина
06.02.2009

жін
7
Рудий Дмитро
26.05.2009
чол
8
Панфілова Вікторія
09.03. 2009
жін.
9
Ситник Анастасія
24.06.2009
жін
10
Тесленко Владислав
25.01.2009
чол
11
Федуненко Євген
26.02.2009
чол
12
Храпак Максим
12.07.2009
чол


Учні, які відносяться до спецгрупи (за станом здоров’я):
__________________-________________________________________________________________________________________________________




Рівень загального розумового розвитку дітей достатній: діти комунікативні, можуть висловити власну думку .
   У практиці виховної роботи я поєдную традиційні  та нетрадиційні форми та методи. Для цього використовую елементи превентивного виховання, бесіди, диспути, залучаю до виховної роботи батьків. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів.
Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: чесність, порядність  .
               Формую екологічну культуру школярів, залучаючи їх до організації та проведення таких заходів: насадження квітів, прибирання території та класного приміщення.
               Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти мене розуміють, прислухаються до зауважень та порад .
   Загалом клас характеризується позитивно. Учні класу доброзичливі у спілкуванні, щирі. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних до правопорушень дітей у класі немає. .
               В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків та колег. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника..
 Батьківський комітет : Мороз Н. М.-голова, Руда Н.  Тесленко В., Музика А., Мєтєль С..
Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи.
               У роботі з батьками практикую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками . Проводжу планові батьківські збори
.



Соціально-педагогічний паспорт класу

п/п
Категорії
Прізвище, ім’я по батькові учня
1.
Діти-сироти

-
2.
Напівсироти:
  • Без батька;
  • Без матері.
-

3.
Діти-інваліди

-
4.
Неповні сім’ї:
  • Сім'ї без батька.
Дмитренко Д., Друмя Д., Музика А., Панфілова В., Рудий Д., Ситник А., Тесленко В., Федуненко Є., Храпак Д.
5.
Малозабезпечені сім'ї


6.
Неблагополучні сім'ї:
  • Батьки пиячать;
  • Не справляються з обов’язками;
  • Не приділяють належної уваги;
  • Батьки на обліку в міліції.

 Панфілова В.


7.
Схильні до правопорушень:
  • Порушують дисципліну;
Лука М.,  Федуненко Є., Храпак М.
8
Діти-переселенці із зони АТО

9
Діти, батьки яких є учасниками АТО



Виховна мета :
Формування в учнів інтересу і розуміння необхідності пошуку шляхів правильного життєвого самовизначення.


З метою реалізації цієї проблеми поставила перед собою такі завдання:

виховувати загальнолюдські моральні якості: людяність, доброту, чесність, правдивість, ввічливість, повагу до людей, любов до праці;
надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру;
виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей;
виховувати любов до України, свого народу, сімꞌї, друзів .
У виховній роботі практикую поєднання традиційних та нетрадиційних форм і методів роботи:
Вільне спілкування вчителя з учнями.
Бесіди на заплановані теми.
Зустріч із цікавими людьми.
Усні журнали.
Перегляди і обговорення презентацій.
Метод проектів.
Дискусії.
Години спілкування.
Тренінги
Години мужності






















Напрямки виховної роботи

  2-6 вересня
9-13 вересня
 16-20 вересня
Ціннісне ставлення до себе

Золоте правило поведінки (круглий стіл)
День Здоров'я.
Олімпійський урок « Історія Олімпійських ігор». Участь у загальношкільних спортивних змаганнях.
6880e599bd5bВиховуй у собі людину (абетка моралі)
Ціннісне ставлення до родини і людей



НІ ксенофобії!(превентивна бесіда)
Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Перший урок «Україна- європейська держава»
« Чи знаєш ти свій край?» (усна подорож)
Урок миру «Ми за мир в усьому світі» (Всеукраїнська освітня кампанія «Голуб миру»)
Ціннісне ставлення до праці




Ціннісне ставлення до природи



Календар осінніх свят «Вже брами літа замикає осінь»
Формування здорового способу життя
Здоровий спосіб життя як умова збереження і зміцнення здоров'я (бесіда)
Тиждень знань правил дорожнього руху « Правила дорожнього руху знай- життя та здоровя  зберігай»

      Усний журнал « Ти і вулиця».
Правила поведінки учнів у школі на перервах (бесіда)

               напрямки виховної роботи

23-27 вересня
30-4 жовтня
7-11 жовтня

Ціннісне ставлення до себе

Про безпечний Інтернет (бесіда)
Круглий стіл «Ввічливість окраса людської душі»


Ціннісне ставлення до родини і людей


До Дня людей похилого віку.
«Людина починається з добра». Надання допомоги людям похилого віку (волонтерський рух).

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Трагедія у Бабиному яру (перегляд презентації).

Сила українського патріотизму (огляд преси про події в зоні АТО)
Участь у загальношкільному святі «Козацькому роду нема переводу».  День захисника Вітчизни та день українського козацтва



Ціннісне ставлення до праці




Ціннісне ставлення до природи


Свято врожаю. Осінній ярмарок «Дари осені» (участь у загальношкільному заході)

Пензлі осені (чи вміємо ми бачити красу навколо?)(година творчості)
Формування здорового способу життя
Формула здорового способу життя (бесіда)
Правила поведінки учнів у школі на перервах(бесіда)
Профілактика кишково-інфекційних захворювань (бесіда)
Напрямки виховної роботи

14-18жовтня
 21-25 жовтня
4-8 листопада

Ціннісне ставлення до себе
Людина народжена, щоб залишити слід.
Не насліди (абетка моралі)

Диспут: « Чи потрібно рахуватись зі сторонньою думкою»
Ціннісне ставлення до родини і людей





Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 « Що таке духовність?»(круглий стіл)
Усний журнал «День Гідності та Свободи»  (21 листопада)
Музика рідного слова (літературне свято до Дня української писемності та мови)
Ціннісне ставлення до праці


Чисте село-наше майбутнє (прибирання прилеглої до школи території)


Ціннісне ставлення до природи





Формування здорового способу життя
Здорове харчування- запорука здоров'я(бесіда)
Превентивна бесіда «Наркотикам-НІ».
Тиждень знань безпеки життєдіяльності. «Про вогонь нам треба знати, з ним не можна жартувати»
Усний журнал «Небезпечний вогонь».


Напрямки виховної роботи

11-15 листопада
18-22 листопада
25 -29  листопада

Ціннісне ставлення до себе

Свято етикету «Будь ввічливим і толерантним»  (до Міжнародного дня толерантності)

Кримінальна відповідальність за злочини (абетка правознавства)


Ціннісне ставлення до родини і людей




Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Усний журнал  «Іван Семенович Нечуй-Левицький - український письменник, перекладач» (до 180 -річчя від дня народження Івана Семеновича Нечуя-Левицького)
Усний журнал до Дня гідності і свободи
Година Пам’яті жертв голодоморів 1932 – 1933 років «Пом’янемо мільйони замучених голодом» (до 85-ї роковини Голодомору 1932-1933 років в Україні - геноциду Українського народу)
Ціннісне ставлення до праці


Акція «Живи, книго»(лікуємо книги)



Ціннісне ставлення до природи



Конкурс малюнків та віршів « Чарівна палітра зустрічі Осені і Зими»
Формування здорового способу життя
Запобігання захворюванню на туберкульоз (БЕСІДА)
Як поводитись в громадських місцях       (бесіда з елементами рольової гри)
 СНІД. Хвороба віку (превентивна бесіда)
 (01.12)

               Напрямки виховної роботи

2-6 грудня
9-13 грудня
16-20грудня


Ціннісне ставлення до себе

Насильству  НІ
Участь у загальношкільній акції «16 днів проти насильства».
Право на навчання – головне для учня!
Народна мудрість вчить: знання за плечима не носить(правова година)


Ціннісне ставлення до родини і людей


Я-товариш. Я-однокласник. (абетка моралі)
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Свято мужності до Дня збройних сил України «Ми майбутні захисники»

Година пам’яті «Йди, синочку. Хто ж, коли не ти…» (до  Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС) 


Ціннісне ставлення до праці



Участь у оформленні залу до новорічних святкувань
Ціннісне ставлення до мистецтва




  Новорічні передзвони (участь у загальношкільному святі)                                                       
Формування здорового способу життя
Перша допомога при отруєнні ліками(бесіда)
Про небезпеку на льоду
(бесіда)
Правила електробезпеки
Бесіда « Новорічні свята без небезпек»
Про обережність при користуванні святковими салютами, петардами.

Напрямки виховної роботи

      23-27 грудня
 13-17січня
 20-24 січня

Ціннісне ставлення до себе

Морально-етична бесіда: «Скарбничка людяності»
Чи знаю я свої права? Чи виконую я свої обов'язки? (правова абетка)


Ціннісне ставлення до родини і людей


Сімейні традиції-основа міцної родини
(усний журнал)
Ціннісне ставлення до суспільства держави

Народознавчий калейдоскоп: традиції зимових свят
Урок – реквієм «Скорботні дзвони пам’яті» (до Міжнародного Дня  пам’яті жертв Голокосту)

Ціннісне ставлення до праці



Естетика праці та побуту (усний журнал)

Ціннісне ставлення до природи

               Круглий стіл «Ефективне і ощадливе використання  всіх видів ресурсів»


Формування здорового способу життя
Правила безпеки при користуванні газом(бесіда)
Небезпечна ожеледиця
(БЕСІДА)
               Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності.
«Здоровя дітей- здоровя нації»
Усний журнал «Найбільше багатство – здоров’я»

Ціннісне ставлення до мистецтва

 



Напрямки виховної роботи

     27-31 січня
 03-07лютого
 10-14 лютого
Ціннісне ставлення до себе
Круглий стіл « Декларація прав дитини»

Ти – громадянин України (усний журнал)

Ціннісне ставлення до родини і людей
Ми – одна сімя ( круглий тіл)


Ціннісне ставлення до суспільства держави
« Люби і знай свій рідний край» - поетичний вернісаж
Усний журнал  «Пантелеймон Куліш – «перворядна зірка в українському письменстві» (до річниці від дня народження   українського письменника, перекладача, етнографа, фольклориста, мовознавця)
Урок – реквієм і «Народжені в священній Україні – усі ми браття і усі ми рівні» (День Героїв Небесної Сотні) (20.02)

Ціннісне ставлення до праці





Ціннісне ставлення до мистецтва


Диспут « У чому краса людини»
Свято кохання «Валентинки – веселики» (до Дня святого Валентина).

Ціннісне ставлення до природи



Стрітення Господнє
(абетка народознавства)
Формування здорового способу життя

Безпечне поводження на кризі(бесіда)
               Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності. «Без здоров’я немає щастя»
Усний журнал «Найбільше багатство – здоров’я»



Напрямки виховної роботи

    17-21лютого
 24-28лютого
02-06 березня

Ціннісне ставлення до суспільства держави

«День вшанування учасників бойових дій на території інших держав:
зустріч-вогник «Ти – вічний біль, Афганістан»»(вітання воїнів)
Захист від фізичного та психологічного насильства (абетка правознавства)

Ціннісне ставлення до родини і людей

« Любов та взаєморозуміння в сім'ї -щастя родини»(абетка моралі)
Весна і жінка-два крила любові (презентація у дарунок мамі)
Ціннісне ставлення до себе
Виховуй у собі людину      ( абетка доброти)



Ціннісне ставлення до праці





Ціннісне ставлення до мистецтва

Конкурс авторських віршів «Проби пера» (до Мiжнародного  дня рiдної мови)  (21.02)
Етикет і ми (круглий стіл)
Шевченківський тиждень  «Слово Кобзаря живе у серці українців»
Формування здорового способу життя

Необхідні дії при виявленні ВП(бесіда)
      Тонкий лід. Заходи безпеки(бесіда)
Правила протипожежної безпеки(бесіда)

Напрямки виховної роботи

      09-13 березня
 16-20березня
 30-04 квітня
Ціннісне ставлення до суспільства держави

Урок мужності  «Ніхто не забутий…» ( до 76-ї річниці визволення району від німецько-нацистських загарбників)





Ціннісне ставлення до родини і людей

Світ наших захоплень. Сімейне виховання (абетка моралі)

Ціннісне ставлення до себе
Велика радість –творити добро (мотиваційна бесіда)

               Наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини (мотиваційна бесіда)

Ціннісне ставлення до праці





Ціннісне ставлення до мистецтва

Конкурс читців поезії (до Всесвiтнього дня поезiї) (21.03)



Ціннісне ставлення до природи




Формування здорового способу життя

Правила пішоходів.
Правила поведінки людей на вулиці(бесіда)
Ти пасажир(бесіда про культуру поведінки у транспорті)
Газ на службі у людини (бесіда про безпеку при користуванні газовими приладами)

Напрямки виховної роботи

    06-11квітня
 13-18 квітня
 20-24 квітня

Ціннісне ставлення до суспільства держави


  Година скорботи. «Дзвони Чорнобиля»

Ціннісне ставлення до родини і людей

Культура спілкування з ровесниками (абетка моралі)


Ціннісне ставлення до себе




Ціннісне ставлення до праці


Загальношкільна акція «Клумба-окраса школи»
Участь у місячнику по охороні довкілля

Ціннісне ставлення до мистецтва

Бесіда « Фольклор – душа народу»
Диспут « Як я розумію вислів « Краса врятує світ»»

Ціннісне ставлення до природи


Акція «Збережемо нашу планету чистою і гарною» (до Міжнародного  Дня довкілля) (21.04)
Виставка-конкурс « Моя веселкова Україна»
Формування здорового способу життя



Палити шкідливо
(превентивна бесіда







               Тиждень знань безпеки життєдіяльності. «Щоб не трапилось біди, обережним будь завжди». День Цивільного захисту.
Усний журнал «Основи безпеки життєдіяльності»

Зручний і охайний одяг
(бесіда)
4203d7f5a4a9f0559f1e41748f29a432
Напрямки виховної роботи

27-02травня
 04-08 травня

Ціннісне ставлення до суспільства держави

Участь у сільських заходах до Дня Перемоги та Дня Примирення

Свято вишиванки «Вишивана моя Україна»

Ціннісне ставлення до родини і людей




Ціннісне ставлення до себе



Ціннісне ставлення до праці

Загальношкільна акція «Клумба-окраса школи»


Ціннісне ставлення до мистецтва


Весняні акварелі (малюємо весну)
Ціннісне ставлення до природи

«Подорож стежками рідного краю» (створення презентації)


Формування здорового способу життя

Ми –учасники дорожнього руху (превентивна бесіда) Тиждень знань Правил дорожнього руху «Руху правила єдині, знати їх усі повинні»
Небезпечні ліки (бесіда)


Напрямки виховної роботи

     11-22травня
25-29травня

Ціннісне ставлення до суспільства держави

Круглий стіл « Я і Україна»


Ціннісне ставлення до родини і людей

Бесіда про привітність і чуйність у стосунках з людьми

Ціннісне ставлення до себе

Екологічний журнал «Вітамінна скарбниця»

Ціннісне ставлення до праці




Ціннісне ставлення до мистецтва





Ціннісне ставлення до природи

Бесіда: « Вода – це життя!»
Круглий стіл «Здорова природа – здорова людина»
Формування здорового способу життя

               Тиждень знань Правил дорожнього руху «Рушаєш у далеку путь- про правила дорожні не забудь»
Усний журнал
«Безпека на дорозі».


Безпека на літніх канікулах








ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
з розв’язання педагогічної проблеми, над якою працює класний керівник


Тема досвіду

“Формування в учнів інтересу  і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення”
Автор

Класний керівник 11 класу
Олександрівської зш І-ІІІ ст.
Кравченко О. М.
Сфера застосування

11 клас
Актуальність

-   Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.
-   Прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для  розвитку творчих здібностей.
-   Виховувати загальнолюдські моральні якості: людяність, доброту, чесність, правдивість, ввічливість, повагу до людей, любов до праці.
-   Надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру.
-   Розвивати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей.
-   Виховувати любов до України, свого народу, сімї,  друзів. бережливе ставлення до свого здоров'я та здоров'я оточуючих.


Наукові концепції та теорії

Концепція громадянського виховання особистості в умовах розвитку української державності
Концепції національно-патріотичного
виховання дітей
Основна ідея

  • Утвердження в свідомості і почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
  • Виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
  • Підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника вітчизни, героя;
  • Формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • Утвердження гуманістичної моральності як базової основи громадянського суспільства;
  • культивування кращих рис української ментальності - працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережного ставлення до природи;
  • формування мовленнєвої культури;
  • спонукання зростаючої особистості до активної протидії українофобству, аморальності, сепаратизму, шовінізму, фашизму.


Технологія реалізації ідеї

Ідея єдності виховного процесу реалізується за рахунок єдності цілей, завдань, методів і форм виховного впливу
Форми, методи, прийоми, засоби

Форми, які практикую у виховній роботі:
- класні години;
- бесіди;
- читацькі конференції;
- диспути;
- індивідуальна робота з учнями;
- інформаційні проекти;
- робота з батьками.

Методи  виховання :                                                                                                                                    1.формування  свідомої  особистості;                                                                                              2.      організація  діяльностіі  спілкування  та формування досвіду суспільної поведінки ;       
3. Метод самовиховання.

Результат застосування

Учні 11 класу активні, щирі у стосунках, відповідальні, прагнуть до знань.
Критерії ефективності

Виховання орієнтоване на вміння дітей критично мислити, вміти вирішувати конфліктні ситуації, дбати про власне здоровя, - уміння жити і працювати в суспільстві;
- потреба брати активну участь у громадському житті;
- усвідомлення основних принципів гуманізму;
- розуміння високої цінності людського життя, прагнення будувати свої взаємини з людьми за законами совісті, добра і справедливості;
- здатність до співпереживання, шляхетності і щедрості;
- потреба захистити слабкого, допомогти відстаючому, уміння поважати честь і гідність людини.



Немає коментарів:

Дописати коментар