Українська мова,
9 клас
(70 год., 2 год. на тиждень, 4 год. – резерв)
Р.М. 16 годин
За програмою, затвердженою МОН України (лист
№1/11-6611 від 23.12.2004 року): Українська (рідна) мова. 5-12 класи. /Автори
Г.Т. Шелехова, В.І.Тихоша. За редакцією Л.В.Скуратівського. – К. – Ірпінь:
Перун, 2005 (зі змінами, затвердженими наказом
Міністерства від 29.05.2015 № 585).
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю
|
9
|
|
І
|
ІІ
|
|
Перевірка мовної теми*
|
2
|
2
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
твір
|
1
|
1
|
Правопис:
диктант**
|
1
|
1
|
Аудіювання*
|
–
|
1
|
Читання мовчки*
|
1
|
–
|
№з/п
|
Тема уроку
|
К.-год.
|
Дата
|
Прим. .
|
|||
|
І СЕМЕСТР
|
|
|
|
|||
1
2
|
Вступ (1 год.) Розвиток
української мови.
Повторення вивченого у 8 класі
(3 год.)
Частини
мови, їх основні смислові, морфологічні та синтаксичні ознаки.
|
1
1
|
|
|
|||
3-4
|
Просте неускладнене й ускладнене
речення.
Основні правила правопису.
|
1
1
|
|
|
|||
5
|
Розвиток
мовлення № 1
Повторення
вивченого про мовлення. Види
мовленнєвої діяльності. Різновиди аудіювання.
|
1
|
|
|
|||
6
|
Пряма і
непряма мова
(6 год.)
Пряма
і непряма мова як засоби передачі чужої мови
|
1
|
|
|
|||
7-8
|
Синоніміка різних способів передачі прямої
мови.
Заміна
прямої мови непрямою.
|
1
1
|
|
|
|||
9
|
Цитата
як спосіб передачі чужої мови.
|
1
|
|
|
|||
10
|
Розвиток мовлення №2
Текст, його основні ознаки. Стилі і типи мовлення.
|
1
|
|
|
|||
11
12
|
Діалог. Інтонація речень з діалогом.
Синоніміка різних способів передачі прямої мови. Використання
цитування, уособлення як виражальних засобів усного і писемного мовлення.
|
1
1
|
|
|
|||
13
|
Розвиток мовлення
№3
Жанри мовлення.
|
1
|
|
|
|||
14
|
Контрольна робота №1
за темами «Повторення вивченого у 8 класі. Пряма і
непряма мова.»: тести
|
1
|
|
|
|||
15
|
Складне
речення і його ознаки (6 год.)
Складне
речення і його основні ознаки. Засоби зв’язку частин складного речення.
|
1
|
|
|
|||
15
16
|
Складні
речення без сполучників, із сурядним і підрядним зв’язком
Складносурядне речення
Складносурядне
речення, його будова і засоби зв’язку в ньому.
|
1
1
|
|
|
|||
17-18
|
Розвиток мовлення
№ 4-5
Контрольний докладний переказ тексту публіцистичного стилю із
творчим завданням (п).
|
2
|
|
|
|||
19
20
|
Смислові
зв’язки між частинами складносурядного речення.
Розділові
знаки між частинами складносурядного речення.
|
1
1
|
|
|
|||
21
|
Інтонація
складносурядного речення. Синоніміка складносурядних речень із різними
сполучниками, а також складносурядного речення і простих речень.
|
1
|
|
|
|||
22
|
Розвиток мовлення №6 Читання мовчки
текстів різних стилів, типів і жанрів мовлення.
Різновиди читання.Контрольне читання мовчки
|
1
|
|
|
|||
23
24
|
Складнопідрядне
речення (10 год.)
Будова
складнопідрядного речення і засоби зв’язку в ньому.
Види
складнопідрядних речень за їх значенням
|
1
1
|
|
|
|||
25-26
27
|
Складнопідрядні
речення з підрядними означальними.
Складнопідрядні
речення з підрядними з’ясувальними.
|
2
1
|
|
|
|||
28
|
Розвиток мовлення
№ 7
Контрольний письмовий твір за складним планом.
|
1
|
|
|
|||
29-30
31
|
Складнопідрядне
речення з підрядними обставинними місця, часу.
Складнопідрядне
речення з підрядними обставинними способу дії і ступеня. Порівняльні.
|
2
1
|
|
|
|||
32
33
|
Контрольна робота № 2 за темою «Складне речення і його ознаки»: тестування
Контрольний диктант
|
1
1
|
|
|
|||
|
ІІ семестр
|
|
|
|
|||
33
|
Складнопідрядні
речення мети та умови
|
1
|
|
|
|||
34
|
Розвиток
мовлення №
8
Ділові
папери. Заява. Автобіографія.
|
1
|
|
|
|||
35
36
|
Підрядні
наслідкові і допустові речення.
Складнопідрядне
речення з кількома підрядними. Розділові знаки в них.
|
1
1
|
|
|
|||
37
|
Розвиток мовлення
№ 9
Тези
прочитаного художнього твору. Усний переказ
тексту.
|
1
|
|
|
|||
38
|
Безсполучникове
складне речення (8 год.)
Смислові
відношення між частинами безсполучникового складного речення. Інтонація
безсполучникових речень.
|
1
|
|
|
|||
39-40
|
Кома
і крапка з комою у безсполучниковому складному реченні.
|
2
|
|
|
|||
41-42
|
Двокрапка
у безсполучниковому складному реченні.
|
2
|
|
|
|||
43-44
|
Тире
у безсполучниковому складному реченні.
|
2
|
|
|
|||
45
|
Розвиток
мовлення №10 Конспектування як різновид стислого переказу почутого
|
1
|
|
|
|||
46
|
Синонімія
складних речень із сполучниками, без сполучників і простих речень.
|
1
|
|
|
|||
47
|
Контрольна робота № 3 за темами «Складнопідрядне
речення. Безсполучникове складне речення»: тестування.
Контрольне аудіювання тексту наукового стилю.
|
1
|
|
|
|||
48
|
Складне речення з різними видами сполучникового і
безсполучникового зв’язку
(6 год.)
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком.
Розділові знаки в них.
|
1
|
|
|
|||
49
|
Складні речення із сурядним і підрядним зв’язком.
|
1
|
|
|
|||
50
|
Розвиток мовлення №11
Оповідання
на самостійно обрану тему (п).
|
1
|
|
|
|||
51-52
|
Складні
речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком
|
2
|
|
|
|||
53
|
Розвиток мовлення №12
Контрольний переказ тексту художнього стилю.
|
1
|
|
|
|||
54
|
Складні речення із різними видами
зв’язку: сурядним, безсполучниковим і підрядним.
|
1
|
|
|
|||
55
|
Розвиток мовлення
№13
Діалог, складений відповідно до запропонованої ситуації
|
1
|
|
|
|||
56
|
Синоніміка
складних синтаксичних конструкцій
|
1
|
|
|
|||
57
|
Розвиток мовлення №14
Вибірковий
переказ тексту
|
|
|
|
|||
58
|
Складне
синтаксичне ціле (8 год.)
Складне
синтаксичне ціле (ССЦ), його основні ознаки.
|
1
|
|
|
|||
59
60
|
ССЦ і абзац.
Види і засоби міжфразного зв’язку.
|
1
1
|
|
|
|||
61
62
|
Актуальне
членування речень у висловлюванні: відоме і нове.
Повторення
вивчених пунктограм у простому і складному реченнях.
|
1
1
|
|
|
|||
63
|
Розвиток мовлення
№15
Контрольний твір на суспільну тему (п.).
|
1
|
|
|
|||
64
|
Засвоєння
складних випадків слововживання.
Синоніміка
синтаксичних конструкцій.
|
1
|
|
|
|||
65
|
Контрольна робота №4 за темами «Складне речення з різними видами сполучникового звꞌязку.
Складне синтаксичне ціле.»: тести
|
|
|
|
|||
66
67
|
Повторення і
систематизація вивченого (3 год.)
Слово
як предмет вивчення. Орфографія.
Мовні
аспекти вивчення речення. Пунктуація.
|
1
1
|
|
|
|||
68
69
|
Словосполучення
і речення як синтаксичні одиниці. Синтаксичний розбір речення.
Контрольний диктант
|
1
1
|
|
|
|||
70
|
Узагальнення і систематизація вивченого.
|
1
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар