вівторок, 9 жовтня 2018 р.

ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ


Олександрівський   Н В К


Погоджено                                                                                                Затверджую
                                                                              
Заступник директора з НВР                                                                   Директор
Ємельяненко С. М.                                                                                  Щербак С. Б.




План
виховної роботи

7 клас



Класний керівник Кравченко О. М.



                                              







Розглянуто на засіданні МО класних керівників
(протокол №1 від 10. 09.2018 р.)
                                                                                  Керівник  МО                                   Зейналова С. І.






2018 – 2019 н. р.



Основні завдання виховної діяльності сучасних закладів освіти визначені
-        Законами України «Про правовий статус та вшанування пам’яті борців за незалежність України у XX столітті», «Про увічнення перемоги над нацизмом у Другій світовій війні 1939-1945 років»;
-        указами Президента України від 12.01.2015 № 5/2015 «Про Стратегію сталого розвитку «Україна-2020», від 12.06.2015 № 334/2015 «Про заходи щодо поліпшення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 13.10.2015 № 580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», від 22.01.2016 № 17/2016 «Про заходи з відзначення 100-річчя подій Української революції 1917-1921 років»; постановами Верховної Ради України від 12.05.2015 № 373-VIII «Про вшанування героїв АТО та вдосконалення національно патріотичного виховання дітей та молоді», від 22.07.2015 № 524 «Про утворення Міжвідомчої комісії з питань національно-патріотичного виховання»;
-        розпорядженнями Кабінету Міністрів України від 23.09.2015 № 998-р «Про заходи з увічнення пам’яті захисників України на період до 2020 року», від 05.05.2016 № 348-р «Про затвердження плану заходів щодо вшанування Дня пам’яті жертв геноциду кримськотатарського народу»;
-        наказах Міністерства освіти і науки України від 28.05.2015 № 582 «Про схвалення Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді», від 16.06.2015 № 641 «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах», від 16.07.2015 № 768 «Про національно-патріотичне виховання в системі освіти».

Основні завдання класного керівника:
  • Виховання високої моралі у підростаючого покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
  • Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення їхнього здоров'я.
  • Духовно-моральне виховання.
  • Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
  • Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
  • Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
  • Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
  • Врахування інтересів дітей.
  • Організація роботи з батьками.















ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ
  У класі навчається  5 учнів. З дітьми працюю з 2016 року. Клас активний, діти жваві, фізично розвинені, здорові.
               Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність.  Вцілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходить підтримку в однокласників.
За підсумками минулого навчального року успішність складає:
  • Високий рівень –  0 ;
  • Достатній рівень –3;
  • Середній рівень –  2.
Рівень загального розумового розвитку дітей достатній: діти комунікативні, читають художню літературу, можуть висловити власну думку за виключенням  Мельник Тетяни, яка володіють обмеженим запасом слів і має середній рівень навчальних досягнень.
   У практиці виховної роботи я поєдную традиційні  та нетрадиційні форми та методи. Для цього використовую елементи превентивного виховання, бесіди, диспути, залучаю до виховної роботи батьків. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів.
Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: чесність, порядність  ..
               Формую екологічну культуру школярів, залучаючи їх до організації та проведення таких заходів: насадження квітів, прибирання території та класного приміщення.
               Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти мене розуміють, прислухаються до зауважень та порад .
   Вцілому клас характеризується позитивно. Учні класу доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті і щирі. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних до правопорушень дітей у класі немає. .
               В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника..
 Батьківський комітет : Ковальчук Ю. М.-голова, Свірідова О. В.,  Прокопова Т. К.
Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
               У роботі з батьками практикую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками . Проводжу планові батьківські збори
.












ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ

1.Анкетні дані

п/п
Прізвище, ім’я, по батькові
Дата народження
1
КОВАЛЬЧУК  ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
18.01. 2006
2
КОВТУН АННА ІГОРІВНА
08.07.2006
3
МЕЛЬНИК ТЕТЯНА МИКОЛАЇВНА
12.08.2005
4
ПРОКОПОВ ВАДИМ ДЕМЯНОВИЧ
27.07.2006
5
СВІРІДОВА ЄЛИЗАВЕТА ВЯЧЕСЛАВІВНА
03.07.2006


Соціально-педагогічний паспорт класу

п/п
Категорії
Прізвище, ім’я по батькові учня
1.
Діти-сироти

-
2.
Напівсироти:
  • Без батька;
  • Без матері.
-
-
3.
Діти-інваліди

-
4.
Неповні сім’ї:
  • Сім'ї без батька.
-
5.
Малозабезпечені сім'ї

-
6.
Неблагополучні сім'ї:
  • Батьки пиячать;
  • Не справляються з обов’язками;
  • Не приділяють належної уваги;
  • Батьки на обліку в міліції.

-
-
Мельник Тетяна Миколаївна
-
7.
Схильні до правопорушень:
  • Порушують дисципліну;
-
8
Діти-переселенці із зони АТО
Свірідова Єлизавета Вячеславівна
9
Діти, батьки яких є учасниками АТО
Прокопов Вадим Демянович











Виховна мета :
Формування в учнів інтересу і розуміння необхідності пошуку шляхів правильного життєвого самовизначення.


З метою реалізації цієї проблеми поставила перед собою такі завдання:

виховувати загальнолюдські моральні якості: людяність, доброту, чесність, правдивість, ввічливість, повагу до людей, любов до праці;
надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру;
виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей;
виховувати любов до України, свого народу, сімꞌї, друзів .
У виховній роботі практикую поєднання традиційних та нетрадиційних форм і методів роботи:
Вільне спілкування вчителя з учнями.
Бесіди на заплановані теми.
Зустріч із цікавими людьми.
Усні журнали.
Перегляди і обговорення презентацій.
Метод проектів.
Дискусії.
Години спілкування.
Тренінги
Години мужності





















Напрямки виховної роботи

  3-7 вересня
10-14 вересня
 17-21 вересня
Ціннісне ставлення до себе

Золоте правило поведінки (круглий стіл)
День Здоров'я.
Олімпійський урок « Історія Олімпійських ігор». Участь у загальношкільних спортивних змаганнях.
6880e599bd5bВиховуй у собі людину (абетка моралі)
Ціннісне ставлення до родини і людей



НІ ксенофобії!(превентивна бесіда)
Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Перший урок «Україна- європейська держава»
« Чи знаєш ти свій край?» (усна подорож)
Урок миру «Ми за мир в усьому світі» (Всеукраїнська освітня кампанія «Голуб миру»)
Ціннісне ставлення до праці




Ціннісне ставлення до природи



Календар осінніх свят «Вже брами літа замикає осінь»
Формування здорового способу життя
Здоровий спосіб життя як умова збереження і зміцнення здоров'я (бесіда)
Тиждень знань правил дорожнього руху « «Молодь за безпеку  руху»
      Усний журнал « Ти і вулиця».
Правила поведінки учнів у школі на перервах (бесіда)

               напрямки виховної роботи

24-28 вересня
1-5 жовтня
8-12 жовтня

Ціннісне ставлення до себе

Про безпечний Інтернет (бесіда)
Круглий стіл «Ввічливість окраса людської душі»


Ціннісне ставлення до родини і людей


До Дня людей похилого віку.
«Людина починається з добра». Надання допомоги людям похилого віку (волонтерський рух).

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Трагедія у Бабиному яру (перегляд презентації).

Сила українського патріотизму (огляд преси про події в зоні АТО)
Участь у загальношкільному святі «Козацькому роду нема переводу».  День захисника Вітчизни та день українського козацтва:
-             зустріч із учасниками АТО.


Ціннісне ставлення до праці




Ціннісне ставлення до природи


Свято врожаю «Дари осені» (участь у загальношкільному конкурсі)

Пензлі осені (чи вміємо ми бачити красу навколо?)(година творчості)
Формування здорового способу життя
Формула здорового способу життя (бесіда)
Правила поведінки учнів у школі на перервах(бесіда)
Профілактика кишково-інфекційних захворювань (бесіда)
Напрямки виховної роботи

15-19 жовтня
 22-26 жовтня
5-9 листопада

Ціннісне ставлення до себе
Людина народжена, щоб залишити слід.
Не насліди (абетка моралі)

Диспут: « Чи потрібно рахуватись зі сторонньою думкою»
Ціннісне ставлення до родини і людей





Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 « Що таке духовність?»(круглий стіл)
Усний журнал «День Гідності та Свободи»  (21 листопада)
Музика рідного слова (літературне свято до Дня української писемності та мови)
Ціннісне ставлення до праці


Чисте село-наше майбутнє (прибирання прилеглої до школи території)


Ціннісне ставлення до природи





Формування здорового способу життя
Здорове харчування- запорука здоров'я(бесіда)
Превентивна бесіда «Наркотикам-НІ».
Тиждень знань безпеки життєдіяльності. «Мала іскра – великий  вогонь»
Усний журнал «Небезпечний вогонь».


Напрямки виховної роботи

12-16 листопада
19-23 листопада
26 -30  листопада

Ціннісне ставлення до себе

Свято етикету «Будь ввічливим і толерантним»  (до Міжнародного дня толерантності)

Кримінальна відповідальність за злочини (абетка правознавства)


Ціннісне ставлення до родини і людей




Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Усний журнал  «Іван Семенович Нечуй-Левицький - український письменник, перекладач» (до 180 -річчя від дня народження Івана Семеновича Нечуя-Левицького)
Усний журнал до Дня гідності і свободи
Година Пам’яті жертв голодоморів 1932 – 1933 років «Пом’янемо мільйони замучених голодом» (до 85-ї роковини Голодомору 1932-1933 років в Україні - геноциду Українського народу)
Ціннісне ставлення до праці


Акція «Живи, книго»(лікуємо книги)



Ціннісне ставлення до природи



Конкурс малюнків та віршів « Чарівна палітра зустрічі Осені і Зими»
Формування здорового способу життя
Запобігання захворюванню на туберкульоз (БЕСІДА)
Як поводитись в громадських місцях       (бесіда з елементами рольової гри)
 СНІД. Хвороба віку (превентивна бесіда)
 (01.12)

               Напрямки виховної роботи

3-7 грудня
10-14 грудня
17-21грудня


Ціннісне ставлення до себе

Насильству  НІ
Участь у загальношкільній акції «16 днів проти насильства».
Право на навчання – головне для учня!
Народна мудрість вчить: знання за плечима не носить(правова година)


Ціннісне ставлення до родини і людей


Я-товариш. Я-однокласник. (абетка моралі)
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Свято мужності до Дня збройних сил України «Ми майбутні захисники»

Година пам’яті «Йди, синочку. Хто ж, коли не ти…» (до  Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС) 


Ціннісне ставлення до праці



Участь у оформленні залу до новорічних святкувань
Ціннісне ставлення до мистецтва




  Новорічні передзвони (участь у загальношкільному святі)                                                      
Формування здорового способу життя
Перша допомога при отруєнні ліками(бесіда)
Про небезпеку на льоду
(бесіда)
Правила електробезпеки
Бесіда « Новорічні свята без небезпек»
Про обережність при користуванні святковими салютами, петардами.

Напрямки виховної роботи

      24-28 грудня
 14-18січня
 21-25 січня

Ціннісне ставлення до себе

Морально-етична бесіда: «Скарбничка людяності»
Чи знаю я свої права? Чи виконую я свої обов'язки? (правова абетка)


Ціннісне ставлення до родини і людей


Сімейні традиції-основа міцної родини
(усний журнал)
Ціннісне ставлення до суспільства держави

Народознавчий калейдоскоп: традиції зимових свят
Урок – реквієм «Скорботні дзвони пам’яті» (до Міжнародного Дня  пам’яті жертв Голокосту)

Ціннісне ставлення до праці



Естетика праці та побуту (усний журнал)

Ціннісне ставлення до природи

               Круглий стіл «Ефективне і ощадливе використання  всіх видів ресурсів»


Формування здорового способу життя
Правила безпеки при користуванні газом(бесіда)
Небезпечна ожеледиця
(БЕСІДА)
Обережно ! Торгівля людьми (превентивна бесіда)
Ціннісне ставлення до мистецтва

 



Напрямки виховної роботи

     28-01 лютого
 11-15 лютого
 18-22 лютого
Ціннісне ставлення до себе
Круглий стіл « Декларація прав дитини»

Ти – громадянин України (усний журнал)

Ціннісне ставлення до родини і людей
Ми – одна сімя ( круглий тіл)


Ціннісне ставлення до суспільства держави
« Люби і знай свій рідний край» - поетичний вернісаж
Усний журнал  «Пантелеймон Куліш – «перворядна зірка в українському письменстві» (до річниці від дня народження   українського письменника, перекладача, етнографа, фольклориста, мовознавця)
Урок – реквієм і «Народжені в священній Україні – усі ми браття і усі ми рівні» (День Героїв Небесної Сотні) (20.02)

Ціннісне ставлення до праці





Ціннісне ставлення до мистецтва


Диспут « У чому краса людини»
Свято кохання «Валентинки – веселики» (до Дня святого Валентина).

Ціннісне ставлення до природи



Стрітення Господнє
(абетка народознавства)
Формування здорового способу життя

Безпечне поводження на кризі(бесіда)
               Тиждень сприяння здоровому способу життя та безпеки життєдіяльності. «Без здоров’я немає щастя»
Усний журнал «Найбільше багатство – здоров’я»



Напрямки виховної роботи

    25-01березня
 04-08березня
11-15 березня

Ціннісне ставлення до суспільства держави

«День вшанування учасників бойових дій на території інших держав:
зустріч-вогник «Ти – вічний біль, Афганістан»»(вітання воїнів)
Захист від фізичного та психологічного насильства (абетка правознавства)

Ціннісне ставлення до родини і людей

« Любов та взаєморозуміння в сім'ї -щастя родини»(абетка моралі)
Весна і жінка-два крила любові (презентація у дарунок мамі)
Ціннісне ставлення до себе
Виховуй у собі людину      ( абетка доброти)



Ціннісне ставлення до праці





Ціннісне ставлення до мистецтва

Конкурс авторських віршів «Проби пера» (до Мiжнародного  дня рiдної мови)  (21.02)
Етикет і ми (круглий стіл)
Шевченківський тиждень  «Слово Кобзаря живе у серці українців»
Формування здорового способу життя

Необхідні дії при виявленні ВП(бесіда)
      Тонкий лід. Заходи безпеки(бесіда)
Правила протипожежної безпеки(бесіда)

Напрямки виховної роботи

      18-22 березня
 01-05 квітня
 08-12 квітня
Ціннісне ставлення до суспільства держави

Урок мужності  «Ніхто не забутий…» ( до 76-ї річниці визволення району від німецько-нацистських загарбників)





Ціннісне ставлення до родини і людей

Світ наших захоплень. Сімейне виховання (абетка моралі)

Ціннісне ставлення до себе
Велика радість –творити добро (мотиваційна бесіда)

               Наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини (мотиваційна бесіда)

Ціннісне ставлення до праці





Ціннісне ставлення до мистецтва

Конкурс читців поезії (до Всесвiтнього дня поезiї) (21.03)



Ціннісне ставлення до природи




Формування здорового способу життя

Правила пішоходів.
Правила поведінки людей на вулиці(бесіда)
Ти пасажир(бесіда про культуру поведінки у транспорті)
Газ на службі у людини (бесіда про безпеку при користуванні газовими приладами)

Напрямки виховної роботи

    15-19квітня
 22-26 квітня
 30-03 травня

Ціннісне ставлення до суспільства держави


  Година скорботи. «Дзвони Чорнобиля»

Ціннісне ставлення до родини і людей

Культура спілкування з ровесниками (абетка моралі)


Ціннісне ставлення до себе




Ціннісне ставлення до праці


Загальношкільна акція «Клумба-окраса школи»
Участь у місячнику по охороні довкілля

Ціннісне ставлення до мистецтва

Бесіда « Фольклор – душа народу»
Диспут « Як я розумію вислів « Краса врятує світ»»

Ціннісне ставлення до природи


Акція «Збережемо нашу планету чистою і гарною» (до Міжнародного  Дня довкілля) (21.04)
Виставка-конкурс « Моя веселкова Україна»
Формування здорового способу життя


               Тиждень знань безпеки життєдіяльності. «Зробимо життя безпечним». День Цивільного захисту.
Усний журнал «Основи безпеки життєдіяльності»







Палити шкідливо
(превентивна бесіда)
Зручний і охайний одяг
(бесіда)
4203d7f5a4a9f0559f1e41748f29a432
Напрямки виховної роботи

06-10травня
 13-17 травня

Ціннісне ставлення до суспільства держави

Участь у сільських заходах до Дня Перемоги та Дня Примирення

Свято вишиванки «Вишивана моя Україна»

Ціннісне ставлення до родини і людей




Ціннісне ставлення до себе



Ціннісне ставлення до праці

Загальношкільна акція «Клумба-окраса школи»


Ціннісне ставлення до мистецтва


Весняні акварелі (малюємо весну)
Ціннісне ставлення до природи

«Подорож стежками рідного краю» (створення презентації)


Формування здорового способу життя

Ми –учасники дорожнього руху (превентивна бесіда) Тиждень знань Правил дорожнього руху «Руху правила єдині, знати їх усі повинні»
Небезпечні ліки (бесіда)

Напрямки виховної роботи

     20-24травня
27-31травня

Ціннісне ставлення до суспільства держави

Круглий стіл « Я і Україна»


Ціннісне ставлення до родини і людей

Бесіда про привітність і чуйність у стосунках з людьми

Ціннісне ставлення до себе

Екологічний журнал «Вітамінна скарбниця»

Ціннісне ставлення до праці




Ціннісне ставлення до мистецтва





Ціннісне ставлення до природи

Бесіда: « Вода – це життя!»
Круглий стіл «Здорова природа – здорова людина»
Формування здорового способу життя

               Тиждень знань Правил дорожнього руху «У дорожніх правил канікул немає»
Усний журнал
«Безпека на дорозі».


Безпека на літніх канікулах































Безпечний інтернет
7 КЛАС
Класні батьківські збори №1
 1.Елементи контролю батьків за навчальним процесом учнів.
2.Роль книги в розвитку інтелектуальних і особистісних якостей людини.
3.Різне
Питання для обговорення
1. Ана­ліз читацьких умінь, запитів учнів. Нагородження найбільш начитаних дітей. . (Виступ бібліотекара СБ)
2. Виступ батьків і дітей за проблемою:
а) книжка в нашій родині;
б) ставлення учнів до читання (результати техніки читання в 6 класі).
4. Найактивніший читач.
Анкета для батьків
1. Чи любить ваша дитина читати? Яким книжкам вона віддає перевагу?
2. Чи швидко вона прочитує книжку?
3. Чи вважає ваша дитина книжку гарним подарунком?



Класні батьківські збори  №2
 1.Аналіз успішності та поведінки учнів 7 класу за І семестр
2.Роль спілкування у встановленні довірливих стосунків між батьками та дітьми;
3.Педагогічний такт у спілкуванні;
3Урахування вікових та індивідуальний особливостей, інтересів, потреб дітей, зміст і форми спілкування.



Класні батьківські збори №3

Тема: Фізичний розвиток школяра і шляхи його вдосконалювання (медпрацівник школи)
Питання для обговорення
Завдання фізвиховання, вимоги до уро­ку, проблеми класу, шляхи їх вирішення
.
Анкета для учнів
1. Чи любиш ти уроки фізичної культури?
2. Чим тобі подобається займатися на уроці?
3. Що ти хочеш виправити в собі за допомогою цих уроків?
4. Що ти побажаєш учителеві фізичної культури?

Класні батьківські збори №4

Тема: Результативність шкільного уроку.
Від  чого вона залежить?
 Питання для обговорення
1. Аналіз уроків з різних предметів, на яких був присутній класний керівник, з проблеми активності учнів на уроці.
2. Рекомендації батькам з даної проблеми.
3. Підведення підсумків навчання.
4. Про збереження життя та здоровꞌя дітей улітку.



Немає коментарів:

Дописати коментар